Alle mensen die bij de Gemiva-SVG Groep werken, doen hun best om je goed te ondersteunen. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de zorg en ondersteuning die je van ons ontvangt.

Heb je een klacht?

Toch kan je ergens niet tevreden over zijn. Heb je een klacht over de ondersteuning die je krijgt? Ben je boos over een besluit dat genomen is? Vertel ons wat er is.

Eerst kun je praten over je klacht met je persoonlijk begeleider of een andere begeleider. Je kunt ook praten met je locatiemanager. Als dat niet lukt, kun je naar de vertrouwenspersoon of de klachtenfunctionaris. Bij hen kun je ook terecht als je (nog) niet met je begeleiders over je klacht wilt praten.

Samen zoeken we naar een goede manier om jouw klacht op te lossen, zodat je weer tevreden bent.

Meer informatie

In de oranje blokken hieronder kun je ook meer informatie krijgen over de klachtencommissie, de geschillencommissie, externe ondersteuning en lees folders over dit onderwerp.

Compliment?

Het kan ook zijn dat je ergens tevreden over bent en daar een compliment over wilt geven. Daar zijn we uiteraard blij mee. Complimenten kun je altijd direct aan je begeleider geven. Ook kun je jouw verhaal delen door een e-mail te sturen naar complimenten@gemiva-svg.nl.

Vertrouwenspersonen voor cliënten

Klachtenfunctionaris

Klachtencommissie

Geschillencommissie

Folders

Externe ondersteuning