Onze Gemiva webwinkel draait nu ruim vier maanden en staat als een huis. De techniek doet wat we willen, de bestellingen komen in een beheersbaar tempo binnen en klanten krijgen hun pakketje vlot en in orde. Het webwinkelteam is blij: “Het is zo gaaf om alle producten samen te zien komen in de Gemiva-webwinkel! We werken met veel locaties samen. Twintig locaties leveren vanaf het begin producten. En er staan meer dan tien nieuwe locaties met hun product klaar om ook in de webwinkel te verschijnen.”

De Gemiva webwinkel is van en voor ons allemaal. Daarom wil het webwinkelteam graag de feedback van alle betrokkenen bij de winkel: de klanten, de makers van de producten, hun begeleiders en leidinggevenden. Om die feedback binnen te krijgen, heeft het team een korte enquête opgesteld. Invullen kost 5 minuten. "Voor ons waardevolle input, zodat we goed blijven werken en ons kunnen verbeteren."

Doe je mee? Reageer dan voor 25 juni via deze link.

Help mee door reclame te maken

Voor een goed draaiende winkel zijn steeds klanten nodig. Via verschillende kanalen werken we aan onze bekendheid. Mond-tot-mondreclame is daarbij de krachtigste vorm van reclame. Daar hebben we iedereen die betrokken is bij de Gemiva-SVG Groep bij nodig. Helpen jullie mee?
Als je daarbij een flyer van de webwinkel nodig hebt: die is er sinds kort. Je kunt hem hier downloaden of een stapeltje aanvragen bij de afdeling Communicatie via communicatie@gemiva-svg.nl. Alle werklocaties ontvangen binnenkort sowieso een stapel flyers.
 
We zijn ook actief op sociale media. We hebben sinds kort een eigen pagina op Facebook en Instagram. Bovendien delen we regelmatig berichten via de centrale sociale kanalen van de Gemiva-SVG Groep. We zien dat aandacht in de sociale media steeds nieuwe verkoop oplevert. Dus… zie je een leuk bericht voorbijkomen, deel het met jouw volgers. Dat helpt enorm om ons netwerk uit te breiden.

Deel jouw ervaring en feedback nu online