Alle mensen die bij de Gemiva-SVG Groep werken, doen hun best om je goed te ondersteunen. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de zorg en ondersteuning die je van ons ontvangt.

Heb je een probleem of klacht?

Toch kan je ergens niet tevreden over zijn. Heb je een klacht over de ondersteuning die je krijgt? Ben je boos over een besluit dat genomen is? Vertel ons wat er is.

Ga eerst naar je persoonlijk begeleider of locatiemanager

Eerst kun je praten over je probleem of klacht met je persoonlijk begeleider. Je kunt ook praten met je locatiemanager. 

Vertrouwenspersoon of klachtenfunctionaris

Soms helpen die gesprekken niet. Of je durft er misschien niet goed over te praten. Dan kun je terecht bij een vertrouwenspersoon voor cliënten. Of als je een klacht hebt, kun je naar de klachtenfunctionaris. Zij zullen je helpen. En als het nodig is, verwijzen zij je door naar andere mogelijkheden. Samen zoeken we naar een goede manier om jouw klacht op te lossen, zodat je weer tevreden bent.

Compliment?

Het kan ook zijn dat je ergens tevreden over bent en daar een compliment over wilt geven. Daar zijn we uiteraard blij mee. Complimenten kun je altijd direct aan je begeleider geven. Ook kun je jouw verhaal delen door een e-mail te sturen naar complimenten@gemiva-svg.nl.

Klik voor meer informatie op de blokken hieronder:

Vertrouwenspersoon voor cliënten

Klachtenfunctionaris

Overige mogelijkheden klachtenbehandeling

Folders